21 december -13 Kan vi locka nån snö tro....

 Det skulle ju vara så härligt
med en vit jul,
men detta år verkar det kört!
Tur man kan frossa i snöstjärnor
på julkorten i alla fall!
 
 
Som vanligt föll jag för "kuverthörnet"!
 
 
Turkos hör ju till mina favoritfärger -
idag kombinerat med vitt och silver.
De fina utstansade snöstjärnorna
och kanten på stämpelmotivet och God Jul-skylten
är glittrade med stickles Stardust,
men det syns ganska dåligt på fotot tyvärr.
  
 
De glittriga snöstjärnorna är tunna stickers.
Insidan har också fått snöstjärnekanter
stansade med Martha Stewarts fina kantstans.
 

På baksidan har jag använt hörnen
som hör till kantstansen istället.
 
 
Kortet och kuvertet - hoppas de redan nått adressaten!
 
Ja, det var dagens kort.
Har faktiskt några fler att visa -
och det är ju inte riktigt jul än.....
Kom gärna åter om du vill se mer!
Vill du göra mig riktigt glad
så skriver du en rad!
Kram!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Iffa

Jättefint julkort och detta kuvert var en riktig höjdare - jättesnyggt!!!
Ja tyvärr blir det nog ingen vit jul.... Här har det blåst å,regnat hela dagen och värre ska det tydligen bli imorrn :(
Kram iffa

2013-12-21 @ 22:42:07
URL: http://iffasscrap.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Vackert kuvert och kort som vanligt:))Gillar också turkost.
Nä, i år blir det ingen vit jul, så synd. Här haglar och regnar det om vartannat och blåser:(

Må så gott
Kramizar Marie

2013-12-22 @ 23:22:21
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0