13 januari-12 Knut idag.......

....men jag har inte plockat undan HELA julen än.
Som pensionär kan man ju uppskjuta till morgondagen
det man inte nedskjutit idag - härligt!!
 
Vi har promenerat i ett underbart soligt vinterväder
i stället och sett årets länsfotoutställning.
 
Igår var det scrpträff här i Gävle.
Såå kul att träffa gänget igen!!
Några av oss deltog i "En kväll - enutmaning".
Det var en BINGO-bricka med 6x6 rutor
och dessutom lila och orange
som extra knorr.
Inte lätt när man har begränsad packning  ;o)
Tur att där fanns hjälpsamma scapkompisar!!
 
 
Linda ställde upp med lila mönsterpapper
och Åsa med knappar,
resten hade jag i min egen scrapväska.
Den rad jag valde på bingobrickan innehöll:
vintage, knappar, blommor, tags, foto/stämpelmotiv, brunt.
Knorren med lila och orange ordnade ju Linda
plus mina lila blommor med orange prick i mitten
matchade av tre orange brads i överkanten.
Mina tags embossade jag med en embossingfolder.
Bruna band och knappar (tack Åsa!!)
 
Det var allt för idag.
Visst hann jag med lite mer än detta
trots mycket snack och skratt igår,
så det kommer finnas mer att kika på här
under veckan.
Du är alltså välkommen hit igen snart!
Kram!!
 
 

Kommentarer
Postat av: KatarinaR

Men åh vilket fint kort!
Jag tycker om färgerna, tagsen, den fina bilden, pärlswirlen, ja jag tycker helt enkelt om kortet :-)
Kram!

2013-01-13 @ 23:27:12
URL: http://www.katarinaspyssel.blogg.se
Postat av: bili

Vackert kort i en fin lila färg och fint dekorerat. Vilken tur att du hade snälla scrapkompisar som hjälp :) Skönt att kunna ta dagen som den kommer. Jag har några år kvar, tyvärr. Önskar dej en bra dag, kall men förhoppningsvis lite ljus. kram bibbi

2013-01-14 @ 08:53:09
URL: http://kortfonstret.blogspot.com
Postat av: Majsan

ÅHH jisses såå underbart härligt kort, jag tokgillar ju färgerna så detta föll mig verkligen i smaken ;).
Såå fint med blommorna, tagsen och blingswirlen!!

KRAMAR MAJSAN

2013-01-14 @ 09:40:36
URL: http://scrapmarianne.blogspot.com
Postat av: Katarina

Vilket fint kort du fick till på träffen. Härligt med promenad i det fina vädret. Ha en bra vecka. Kramar Katarina

2013-01-14 @ 11:25:35
URL: http://kattaskarameller.blogspot.se/
Postat av: Iffa

Underbart lila kort du gjorde, så fint hur du stoppat in tagsen där på kanten!!
Ja, vilken härlig känsla det måste vara att bara kunna strunta i att göra någon man egentligen tänkt och ge sig ut i det härliga vädret när det är ljust på dagen =) Själv får jag vänta 25 år till på det,hihi....och får nöja mig med att längta till helgen =)
Kram!

2013-01-14 @ 17:57:50
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0