1 juli -13 Juli - sommarmånad - och massor av födelsedagar.....

Många av mina vänner fyller år under juli,
så här kommer nog att bli en del födelsedagskort ;o)
 
 
Idag börjar jag med att visa kuvertet.
Det är ju i allmänhet
det första mottagaren ser också.
 
 
Framsidan på kuvertet blev så här snygg idag.
 

Så här ser kortet ut som "bor" i kuvertet.
Det prickiga mönsterpapperet är
baksidan på kuvertpapperet..
En vacker rosenbild passar ju bra
till kuvertets utsida.
 
 
Rosor som dekor också och rosenblad.
 
 
InkyWings fina stämplar på ett par små tags.
En dubbel organzarosett och
ett fint hjärta.
 
 
Kortets insida med en utstansad
skrivruta ett par blommor
och en fjäril.
 

Baksidan med en bit av kuvertmönstret,
namnetikett, stansad kant och ett litet hjärta.
 
 
Kort och kuvert klart att postas.
Gillar de här stansarna,
som är nästan lika stora som korten.
 
Är hemma i Gävle några dar.
Ska fixa lite i trädgården
och äntligen se till att få staketet målat!!!
(Hoppas på uppehållsväder - håll tummarna!!)
 
Tack för alla glada tillrop
både här i bloggen och på fb på min födelsedag!
Blev såå glad!
KRAM!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Va snyggt kuvertet blev!!
Och ditt kort är också jättefint.
Hoppas att du hade en bra födelsedag.
Kram!

2013-07-01 @ 22:01:58
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Anonym

Hej Margareta :)

Vilket underbart vackert kort med så fint motiv och vackert dekorerad. Helt underbart fint kuvert som jag inte förstår att du orkar göra till alla dina fina kort. Insidan av kortet var ju också så fint. Vad är det för en fin stans du hat anvät dig av. Känner inte igen den????
Ha det då trevligt i trädgården!! Bamse kramar från Pysseelsandra ♡ ♥ ♡
Skickar från min telefon så du vet :)

2013-07-01 @ 22:14:44
Postat av: Iffa

Men det här kuvertet var ju ett bland de snyggaste hittills, så snyggt där på framsidan med blomman!!
Till det har du gjort ett jättefint kort som jag älskar bilden på som du valt, snygga dekorationer.
Kram Iffa

2013-07-02 @ 20:03:35
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: KatarinaR

Först vill jag säga ett försenat Grattis!
Hoppas din födelsedag var bra.
Nu har jag suttit här en lång stund och beundrat allt fint du skapar!
Ha det bra!

2013-07-03 @ 19:38:27
URL: http://www.katarinaspyssel.blogg.se
Postat av: Katarina

Du har hektiska dagar med all kortproduktion till alla som fyller i juli. Detta undebara kort som är så otroligt fint dekorerat kommer göra mottagaren mycket glad. Ha det bra. Kram

2013-07-09 @ 08:16:46
URL: http://kattaskarameller.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0