8 maj -13 Igår kom sommarvärmen på besök.....

.....men idag är det vår igen, och det är inte dåligt det heller!
SMHI hade lovat regn ikväll,
men än har det inte kommit något.
Längtar ju efter att få "luften tvättad" för att kunna andas lättare.
 
Bäst att blogga vårkort nu,
innan sommaren kommer på riktigt ;o)
 
 
 
När Åsa varit på Scrap- och pärlfestivalen kom hon hem
med fina bildark till mig.
Den här med underbara scilla och snödroppar
inspirerade mig till detta kort.
 
 
Detta är dagens kuvert.
Kuvertpapperet finns också med på kortet
 både på fram- och insidan.
  
 
Jag vet inte vad det tagit åt blogg.se ikväll.
Den vill inte så gärna ladda upp bilder,
så nu ger jag upp!
Ni får klara er utan bild på insidan idag ;o)
 
Hoppas på regn inatt så att jag kan få en stund
när jag kan dona lite i trädgården imorgon.
Behöver ju rensa bort gammalt och torrt ur rabatterna
så att det nya får "ett lyft".
Det börjar spira i trädgården nu
och jag längtar såå att få vara där ute och "påta".
 
Ha det gott mina vänner!!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Iffa

Vilket fint ark du fick av dottern, väldigt snygg ton färgmässigt på det. Gillar oxå det fina blå pappret du använt till detta kort!
supersnyggt kort!!
Kram

2013-05-09 @ 05:32:43
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Åsa/asamia

Å vad roligt att du kunde använda papperna jag fick. Bra när du vill ha det jag inte kan skapa med.
Ditt kort blev kanonfint! Gillar färgerna och upplägget med vimplarna.
Puss på dig mamsen. ❤

2013-05-09 @ 05:57:10
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Elisabet

Vilket väldigt vackert kort i fina färger! Ljuvliga vårblommor.

Lider med dig och din allergi. Hoppas du har fått "ditt" regn! Här regnade det både igårkväll och inatt.

Kram på dig!

2013-05-09 @ 12:21:11
URL: http://www.elisabetsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Katarina

Det här var ett underbart kort. Jättefina färger du valt till den söta bilden med vårblommorna på.

Jag lider verkligen med dig och hoppas att du får regn hemma hos dig, själv vill jag slippa det.

Hoppas du får en bra och trevlig helg.
Kramar Katarina

2013-05-09 @ 19:01:33
URL: http://kattaskarameller.blogspot.se/
Postat av: Evaspyssel

Det är härligt att påta i jorden nu. Det är så mycket man vill på en gång. Blir mindre tid vid scrapbordet. Men det lär komma regndagar också.
Trevlig helg. Kram Eva

2013-05-10 @ 10:18:21
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0