1 november -13 Fall julesnö och susa djupa mo......

Om det inte är  snö på marken,
så är det i alla fall det på Bo Bunnys fina julpapper.
 
 
Så läckra snöstjärnor!!
Tyckte de passade till ett kuvert.
 
 
Hade ett litet block med matchande papper.
Älskar dessa snöstjärnepapper!!
Dert fina snöstjärnebandet har jag fått
av min scrappkompis Annica -TACK! -
och den vackra spetsen av goa Gunilla på Helihak - TACK!
Snöstjärnorna, som sticker upp bakom mönsterpapperet,
är stansade med en die som också kommer därifrån.
 
 
Jag har varit "snål" och delat den,
så jag fick två bitar att sticka upp.
Har både chalkat och stämplat med distressdyna Stormy Sky.
 
 
Underbar metallstjärna hittade jag i mina gömmor.
 
   
 
Insida och baksida.

Kort och kuvert, som vanligt!
Ha det gott!
Kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Ingen snö här än,tack och lov..
Jättefint julkort,fina papper och härlig stor snöstjärna.
Kram!

2013-11-01 @ 08:47:03
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Eva

Jättevackert kort med snömotiv. Jag ser på mina julkort att många har snögubbar, snöflingor och vintermotiv. Det är väl en önskedröm att det ska vara snö just juldagarna. Vackra kort blir det i alla fall.
Ha en skön helg. Kram Eva

2013-11-01 @ 09:25:45
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Underbart fint julkort. Snöstjärnepappret var jätte snyggt. Bandet och spetsen gillade jag mycket:))
Hoppas ni har det bra:))
Imorgon ska jag åka till Göteborg på scrapmässa,
ska bli såååå kul:))

Kramizar Marie

2013-11-01 @ 10:39:59
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Elisabet

Jättefint!
Blått är en bra julkortsfärg, tycker jag.
Snöstjärnan i metall är pricken över i, snyggt med färgen som bryter av.
I dag har jag gjort klart höstjobbet i trädgården, antar att du just nu är i ett varmare klimat? :)
Stor kram till dig!

2013-11-01 @ 17:18:25
URL: http://www.elisabetsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Iffa

Hej!
Ja du har helt rätt =) varit en annorlunda och lite tokig höst för mig av olika slag precis som du skrev =) Tyvärr har pysslandet å bloggandet fått stå tillbaka då inspirationen helt försvunnit... Meneder mässan igår satt jag å pyssla vilket gjorde mig sååå glad =)
Vilket snyggt kort du visar här idag, jättesnygg spets du använt, den gillade jag!!! Som alltid här inne = snyggt kuvert till!
Hoppas allt är bra med dig!
Stor kram från mig!

2013-11-03 @ 07:56:10
URL: http://iffasscrap.blogspot.se
Postat av: Linda

Jättefint och vintrigt! Jag har fortfarande inte kommit igång med min julkortsproduktion. Men vad är det värsta som kan hända om ingen får julkort från mig i år? Ingenting… Så jag stressar inte upp mig över det, blir det några är det bara positivt. Skönt att man alltid kan gå in här för lite inspiration i alla fall!
Kramar

2013-11-03 @ 16:07:49
URL: http://kreativgegga.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0