27 april -14 Grattiskort till Fredrik.....

.....som fyller år idag.
Just hemkommen från födelsedagsfirandet
kan jag nu visa hans kort:
 

Ett av hans stora fritidsintressen
är att spela dataspel
och när jag fick se den här Vilda-stämpeln
föll jag direkt!!
 
 
Både kuvertpapperet och mönsterpapperet på kortet
är ur ett block Åsa köpte på Londinmässan.
Det är ett 21x21cm-block,
så det här kuvertet blev lite mindre än vanligt
liksom kortet.
 

Jag använde craftpapper som kortbas.
Här är kortets insida
med en skrivruta stansad med samma spellis
som motivet på framsidan.
Grattisstämpeln är från JaneDesign.
 
 
Kortets baksida fick också
en utstansad ruta,
denna gång av mönsterpapperet,
och en namnetikett.
 

Kortet och kuvertet som Fredrik fick idag.
Det innehöll också ett presentkort
till samtliga centrumbutiker i Gävle,
så får han själv välja present ;-)
 
Ha nu en skön söndagskväll!
Imorgon börjar en ny vecka
med nya möjligheter och utmaningar.
Snart stundar Valborgsmässoafton
och 1:a maj.....
och sen på lördag är det
Gävle Scrap & Stämpelmässa!!!
Hoppas få träffa många av er där!!
Kram!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maritha

Åhhh så himla coolt kort. Stämpeln är verkligen bara sååååå perfekt till killar!!! :)

Kram

Postat av: Linda

Vilken rolig stämpel! Och så mycket fina kort du har lagt upp sedan jag var och hälsade på senast!
Kramar

2014-04-28 @ 11:08:49
URL: http://kreativgegga.blogspot.se/
Postat av: Onkis

Den stämpeln gillar jag, skulle passa till min yngsta son :)
Jättefint kort.
Kram!

2014-04-28 @ 16:47:44
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0