22 december -14 Trodde det var klart med julkorten ....

......för detta år, men icke!
 

Jag har visst fler vänner än jag anade....
Några snabba kort blev det förra veckan,
innan jag åkte till Stockholm och gratulerade
min "lillkusin" som fyllde 60 i lördags.
Ett härligt snöigt papper och ett utstansat fönster
fick inspirera till detta kort.
 
 

Insida och baksida blev det
men sen var papperet slut
så det fick bli ett vanligt vitt kuvert.
 

De här söta små änglarna
fanns på lite spillpapper från Reprint
som låg i min låda.
Här glömde jag fota insida, baksida och kuvert
(det var lite bråttom)
 
Orkar ni ett till?
 

Ett enkelt kort där jag använt
Panduros färdiga kort o kuvert.
Även hjärtepapperet är från Panduro.
 
 

Eftersom hjärtepapperet hade craftpapper i botten
använde jag craftpapper inuti kortet
liksom bakom mönsterpapperet
och bakom hjärtat på framsidan.

Allt för idag!
Imorgon ska här slås in klappar och rimmas!
Sen blir det julafton!!
GOD JUL
till er mina bloggvänner!!
JULKRAM!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Beundrar dig som orkade sätta fart igen! Detta trots att du gjort julkort under hela året. Puss

2014-12-23 @ 20:25:13
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0