17 januari -14 härligt med scrapvänner!!

Jag är så glad över att Åsa drog in mig
i sin hobby!
Så roligt att dela det här intresset med min dotter
men också med många av hennes vänner,
både här i Gävle och genom bloggen.
 
Idag visar jag ett AllaHjärtansDag-kort
jag "liftat" idén till från ett julkort
från en i vårt scrapgäng.
Tack Rosa, för att du får mig utanför
min "comfort zone"!!
 
 
Jag gjorde "fel" i alla fall,
när jag satte ihop alla delar,
men det får bli "my way" ;-)
 

Har stämplat runt hjärtana med en fin stämpel från "Stempelglede".
Textstämpel från Inkywings.
De vackra blommorna kommer från Helihak.
 

Kortet öppnat.
Mönsterpapperet på fliken är baksidan av "kuvertpapperet",
övriga papper ur spilllådan.
Så bra när den kommer till användning!
 

Visar kuvertet öppet idag,
så ni ser den vackra insidan.
 

Kort och kuvert.
Bra att ha till Valentine day!
Måste "brush up my English"
för i april åker Åsa och jag till London på BSSBS,
som är en STOR engelsk scrapmässa.
Ska bli SUPERKUL!!
Tipset kommer från en av mina bloggvänner, Eva.
Gå gärna in till henne,
där hittar man alltid så mycket inspiration!
 
Äntligen riktig vinter i Gävle med snö och lagom kyla!!
Gläder mig såå!!
Julkort från "ett i veckan" kommer imorgon
om du är intresserad.
Kram!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint ditt hjärtan kort är.
Tänk om jag vetat va roligt och va många fina vänner det finna inom scrapbookingen, då hade jag börjat tidigare :)
Kram & ha en trevlig helg!

2014-01-17 @ 18:33:14
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Annelie

Ett jättesnyggt kort!
Har ingen aning om vad du menar blev fel, jag tycker det är perfekt :-)
Kram

2014-01-18 @ 13:08:26
URL: http://annelieskort.blogspot.se/
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Superläckert hjärtan kort du gjort:) Fin vikning:)
Jag tycker det ser perfekt ut:) Fina hjärtdies du använt:))Vackra texter också. Kuvertet är så fint som vanligt:)
Sååå kul att ni ska åka på den stora mässan i London, så spännande:))
Jag följer också Eva och hon har ju visat så många härliga foton från mässan:))

Må så gott
Kramizar Marie

2014-01-18 @ 20:49:59
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Sara s

Är det här M's kort?
Det var hur som helst jättefint, måste testa att göra ngt liknande!
Tack för kommentaren inne hos mig!

2014-02-15 @ 22:44:46
URL: http://enuffes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0