30 juli -14 Altrad adressbok med plats för alla mina vänner.

Idag bloggar jag som DT för Helihak.
 
 
I webshoppen kan du hitta allt material.
 
 
 
Min gamla adressbok höll på att falla i bitar
så jag behövde en ny.
Eftersom jag har många vänner som behöver få plats
men samtidigt vill ha en så liten och platt,
(men personlig) adressbok som möjligt
fick jag ta till lite knep.
 
Kila in i Helihakbloggen
så får du se hur jag gjorde!!
Klicka på knappen här så kommer du dit!
 
 
Ha det gott i sommarvärmen!
Imorgon ska vi fira vårt äldsta barnbarn
som fyller 20 år.
Naturligtvis har jag gjort ett kort till henne
men det visar jag inte förrän hon fått det ;-)
Välkommen hit igen alltså,
om du vill se det!!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: bili

Jättebra idé och så snygg den blev :) Bra beskrivning du gjorde, lätt att följa och tack för inspirationen. Kan bli att jag använder den. Ha det bra i sommarvärmen som jag inte gillar så mycket. Idag, efter regnet, känns det behagligare. kram bibbi

2014-07-31 @ 08:56:31
URL: http://kortfonstret.blogspot.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0