21 november -14 Åter i julkortsverkstan......

Har börjat landa i den svenska verkligheten igen
och insett att nu är det spurt som gäller
om jag ska hinna med julkorten.....
 
 
Allra först blev det dock ett födelsedagskort
till Anette, som fyllde år medan vi var
på andra sidan jorden.
 
Ett djupdyk i spillpapperslådan gav napp.
T o m kuvert räckte det till!!
 
 
Det var inget "perfekt" kuvertpapper
så jag fick dekorera det lite ;-)
 
 
Insidan fick bli så här
med ett av mönsterpapperen från framsidan
och en likadan blomma som på kuvertet.
 

Enkel baksida med kuvertpapperet
och en namnetikett.
 
Imorgon blir det en fortsättning på turen till PNG.
Kika in då om du vill följa med ;-)
Kram
och
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hej Margareta!

Hej Margareta!
Sååå snyggt grattis kort:) Snyggt med gul/oranga papper, något som jag aldrig använder själv. Varför vet jag inte, det är ju snyggt:) Det blir så läckert med vimplar och kuvertet blev också läckert:))

Må så gott
Kramizar Marie

2014-11-27 @ 21:43:47
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0