24 september -14 Man ska ha husvagn.....

Tänk vad man kan leta....
Hade lagt undan en bild och ett papper
för att använda till ett födelsedagskort
till en man som har både en husvagn
och en hel campingplats!
Sen hittade jag det inte när det var dags.
Letade hemma.....
Letade i Björkebo.....
Letade hemma igen.....
(Tror du jag har för mycket papper???)
Fick ge upp - eftersom jag skulle ut på en resa.
När jag till slut flyttade hem här i höst
gav jag mig bara den på att hitta det
och efter tre timmars pappersplockande
VOILA!!!
Där var det!!!
 

Det blev ett MYCKET SENKOMMET Grattiskort till Gösta ;-)
men bättre sent än aldrig!!
Visst är det en härlig bild!!
Himlen har jag gjort genom att stansa ut ett papper med en spellis
och använda som molnmall
och sen har jag använt en distressdyna
att färga in över kanten, flytta och göra samma sak om och om igen.
 
       

Insida och baksida.
Texten säger: Det är inte hur gammal du är
utan hur du är gammal.....
 

Kuvertet ser ut så här - läckert tycker jag!
Mönsterpapperet på kortet är baksidan av kuvertpapperet
och det kommer från Bo Bunny.
 

Ja, det var dagens kort och kuvert!
 
Idag har jag suttit och förberett
lördagens demo av presentpåsar.
på lördag, så får du se!
Där kan du också shoppa från sju härliga företag
och se flera andra demonstrationer.
Hoppas vi ses där!!
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maritha

Vääääldigt fint kort. Gillade färger och allt... :)

Kram kram

Postat av: Ann-Marie Johansson

Du skulle hojtat .... jag har en superbild i datorn... men denna var super med :)

2014-09-24 @ 22:53:16
URL: http://systeryster-annemi.blogspot.se/
Postat av: Titti

Kortet är så snyggt tycker om allt du har verkligen fått till det. Ja skam den som ger sig.
Kram från Titti

Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Vilket härligt kort i läckra färger:) Himlen blev jätte fin. Kul när man hittar något motiv som verkligen passar perfekt:)) Smart att använda en spellis på det viset. Ja, ibland kan man bli "tokig" när man inte hittar det man letar efter, och särskilt när man vet att man har det nånstans;))
Hoppas mottagaren blev glad.

Må så gott
Kramizar Marie

2014-09-25 @ 09:56:08
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0