1 april -15 Jag skojar inte - det blev ett till...

Fick en så gullig påskhälsning av en scrapvän
så jag fick lov att göra ett kort till henne.
Det är nu på väg
men jag visar det ändå här idag ;-)
 
 
Hade en god vän här igår och letade i mina spillpappershögar
efter lämpligt pysselmaterial till hennes yngsta döttrar.
Då snubblade jag över detta "äggpapper"
från Maja Design.
Det fina ägget har jag fått på en scrapträff en gång.
Eftersom jag aldrig brukar göra påskkort
har jag inga Glad Påsk-stämplar eller dies,
så jag fick skriva själv ;-)
 
 
Insidan fick också lite mönsterpapper
runt skrivrutan.
Har idag chalkat med lila som du ser.
 
 
Baksidan.
Mönsterpapperet räckte inte till kuvert idag,
men ett kuvert gjorde jag ändå
av ett riktigt snyggt kuvertpapper.
Det får bli överraskningen till kortets mottagare
om hon nu sett kortet här.
 
Imorgon får vi se om jag hinner med nåt inlägg.
Kvasten ska ju trimmas,
katten borstas och kaffepannan putsas
innan jag bär av mot Blåkulla ;-)
Hoppas vi ses där!!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan man ju inte få för mkt av😄härligt kort😄🌻ha en trevlig påskhelg cicci

2015-04-01 @ 19:36:34
Postat av: Anonym

Skrev presic men står anonym Så det var från cicci Johanna Gunnarsson

2015-04-01 @ 19:40:34
Postat av: Anonym

Skrev presic men står anonym Så det var från cicci Johanna Gunnarsson

2015-04-01 @ 19:40:35
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Vilket läckert Påskkort du gjort igen:)) Tokgillade diesägget och papprena var så söta:))
Vackert blomarrangemang:))

Glad Påsk önskar jag dig:)
Kramizar Marie

2015-04-03 @ 21:17:50
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Titti

Påskkortet är så fint .
Kram från Titti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0