19 april -15 Sol ute, sol inne......

...sol i hjärta och sol i sinne!
Åh så härligt jag haft det idag!!
Det verkar vara ett uppehåll mellan al/hasselpollen
och björkpollen, som vi inte fått här än.
Har kunnat vara ute i solen och promenera
både igår och idag!
Blev såå inspirerad och glad!
Kolla vilket soligt kuvert!!
 
 
Bo Bunnys underbara papper.
 
 
 
Till kortet hittade jag också lite blommigt spillpapper.
Har nästan "fastnat lite i vimpelträsket" ;-)
 
 
Den goa hÄnglatjejen blev färglagd under fjällveckorna
och hon passade ju här.
En liten Martha Stewart-stansad fjäril i kuvertpapperet
flyger i hörnet.
 
 
Satte Åsas fina Grattis-stämpel
på ett par platta blommor
och en utstansad swirl med några solgula halvpärlor.
 
 
Inuti kortet finns en platt kram.
Den stämpeln kommer från InkyWings.
Hörnen är stansade med en hörnstans  från Martha Stewart.
 
 
Kortets baksida och .....
 
 
.......kort och kuvert.
Hoppas det kan sprida sol och värme
till någon som  behöver det!
 
Tack till alla er som lämnar kommentarer här
innan ni kilar vidare!
Ni ska veta att det sprider både sol och värme till mig!
Tack också till er som kommenterar
och gillar mina kort i olika grupper på fb!
Det gläder också!!
Kram!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha jag trodde du skulle fortsätta rimmet där.... sol i hjärta sol i sinne åh så härligt jag haft det inne!!!!! :)
Ljuvligt kort min vän

Kram kram
Marithaskortochscrap.blogspot.se

2015-04-19 @ 22:17:13
Postat av: Rosa A

Vilket härligt kort! Så skönt att du kunde få promenera utan att bli anfallen av pollen! Roligt att ni kom i lördags! Kram

2015-04-20 @ 07:28:41
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Ett riktigt vackert och "soligt" kort du gjort, me like:)) Stämpeln har du färglagt såååå snyggt och du är så flitig med dina spillpappersbitar;)
Jag tokgillar dina vimplar:))
Kuvertet blev mycket fint:))

Så skönt att du kunde vara ute utan att bli attakerad av pollena;) För en stund sedan såg jag en sädersärla på vår gräsmatta:)) När den kommer hit då börjar verkligen våren:))))

Må nu så gott:)
Kramizar Marie

2015-04-20 @ 15:07:52
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Bibbi

Vackert kort, fräscha färger och söttmotiv. Har märkt att jag gillar hänglar stämplarna, nu när dom inte finns att köpa längre. Men jag tror jag har 3 st. Skönt att pollen håller sig borta, får hoppas att det dröjer lite till och att det inte blir så stor explosion i år.Jag fick probl skärtorsdagen på jobbet, ventilationen var inställd på helg! Fick andningsprobl som jag fortfarande dras med. Bricanyl hjälper mej lite på vägen. Ha det bra. kram bibbi

2015-04-20 @ 15:24:59
Postat av: Åsa/asamia

Ett härligt vårkort med fina vårfärger! Vilken härlig promenad vi fick igår, skönt att vi hann det innan björken slog ut idag, med alla sina hängen du blir så sjuk av. Kul att du flitigt använder mina små runda stämplar, vi måste komma på några fler snart.
Kram till min mamma <3

2015-04-20 @ 20:22:37
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh vilka super härliga färger! Allt passar så otroligt bra tillsammand och du har målat motivt jätte fint.

2015-04-20 @ 23:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0