26 april -15 Grattiskort med spillpapper ...

 .....som kom fram när jag packade inför Fristadsträffen.
 
 
Vimplar är ju lätta att klippa
och det är roligt att "pussla" med olika mönster och färger.
Den fina Grattistexten har jag fått
av en gullig scrapkompis.
 
 
Insidan av kortet med ett par vimplar
ocg det fina Grattishörnet från JaneDesign.
På skrivrutans hörn har jag använt min kära "stjärtstans". 
 
 
På baksidan blev vimpeln bred.
 
 
Hade inget mönsterpapper
som passade att göra kuvert av
men ett färdigt kuvert i passande färg.
Försedde det med ett par vimplar
så matchade det ju kortet ändå ;-)
 
Igår var jag på Fridstaträffen -
"en scrapträff med hjärta och hjärna".
Åh så mycket inspiration, gemenskap och kärlek 
jag har laddat!!
Så otroligt att träffa så många av er scrapvänner,
flera som jag bara kände från fb och bloggen,
men också en hel hoper "gamla godingar"!!
Tack till alla er som gjorde dagen
till en verklig fest,
allra mest förstås till er som arrangerade
ett så välregiserat arrangemang!!
Återkommer gärna!
 
Vad jag gjorde under träffen??
Hann allt med tre olika utmaningar, 
som du kommer att få se här ganska snart,
trots att jag egentligen tyckte att det var viktigare att umgås
och kika på och inspireras av 
vad och hur alla kreativa scrappare skapade!
Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Otroligt snyggt! Du är verkligen expert på att få till något fint med spillbitar.
Jag såg på facebook att det var många som var på träffen igår.
Kram på dig!//Elisabet

2015-04-26 @ 16:40:45
URL: http://www.elisabetsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så fint det var😄snyggt och stilrent😄hoppas helgen var trevlig kram på dig cicci

2015-04-26 @ 17:46:36
Postat av: Anonym

Så fint det var😄snyggt och stilrent😄hoppas helgen var trevlig kram på dig cicci

2015-04-26 @ 19:24:36
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Du är så duktig på att använda dina spillpappersbitar. Det här kortet blev så snyggt med alla vimplar i härliga papper, me like:))
Snyggt när du dekorerat kuvertet oxå:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-04-28 @ 15:10:15
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0