30 december -15 Mot våren.....

Ja, det kan ju tyckas lite tidigt 
så här före nyår
men de mörkaste dagarna och nätterna
är ju faktiskt förbi.
Nu går vi mot ljusare tider!!
 
 
Hittade ett så härligt papper
i mina gömmor.
Tror det är från Panduro en gång i tiden...
Ett fint kuvert blev det tycker jag.
 
 
 
Kortet blev så här.
Det blänker lite för mycket i bilden -
dagsljuset räcker inte till att fota i än ;-)
 
 
En av mina favoritstansar i hörnen
och motivets lager monterat med distanskuddar.
Den ljuvliga spetsen 
och halpärlor på rad kommer från Helihak.
 
 
Insidan....
 
 
....baksidan och....
 
 
...kortet och kuvertet.
Det här kuvertet är snyggt även på adressidan
som du ser.
 
Imorgon tar det här gamla året slut.
Önskar dig ett trevligt nyårsfirande
och Ett Riktigt Gott Nytt År!
Var rädd om dig
och dina nära och kära!
Krama varann!!
Kram från mig!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie Johansson

Underbart kort som vanligt <3 Å GOTT NYTT ÅR till dig o de dina

2015-12-31 @ 08:33:08
URL: http://systeryster-annemi.blogspot.se/
Postat av: Pysseltokiga Marie

God fortsättning Margareta!
Sååååå vackert vårigt kort, me like:)) Underbara papper, dies och dekorationer:)vackert med halvpärlorna runt motivet:) Kuvertet blev riktigt läckert:)))

Må nu så gott och var rädda om varann
Kramizar Marie

2016-01-02 @ 14:37:20
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Superfint kort med härliga färger och fina detaljer.

2016-01-02 @ 14:43:06
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0