13 februari -15 Lite tidigt ute....

....var jag idag, då jag träffade Mickan,
som är alldeles för upptagen imorgon
för att hinna träffa mig.
Därför fick hon redan idag sitt kort
till Alla Hjärtans Dag.
 
 
Årets kort överlämnas direkt inom familjen,
så jag har tagit chansen att använda mina spillbitar
eftersom jag inte behövde göra kuvert.
 
 
I en scraptidning jag köpte
följde det med en embossingfolder
och en stämpel.
Idag har jag använt den inne i kortet.
 
 
Jag embossade direkt på cardstocken
jag hade som kortstomme
och fick alltså mönster även på kortets baksida
men omvänt mot insidag.
Satte min namnetikett mitt i hjärtat
som du ser.
 
Det var lite för mörkt när jag fotade kortet
så jag fick bearbeta det i datorn.
Förstår inte varför fotot av insidan blev så grått.
Baksidan däremot fick alldeles rätt färg.
 
Imorgon kommer nog ett annat
Alla Hjärtans Dag-kort här i bloggen.
Nu gör jag fredagskväll!
Hoppas du får en trevlig helg
och en härlig Alla Hjärtans Dag!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sindra

Åh, vilket underbart kort fyllt av kärlek! Den tidningen hade jag också velat haft. Vad är det för tidning som innehåller så fina extragrejer!
Kram

2015-02-13 @ 22:16:06
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.se/
Postat av: Maritha

Gulligt och hjärtligt kort min vän :)

Kram kram

2015-02-13 @ 22:18:14
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Jätte vackert Alla Hjärtans Dag-kort:))Så snyggt med vimplarn:)) Läcker embossing folder du fick med tidningen:)))))

Ha en jätte fin dag imorgon:))
Kramizar Marie

2015-02-13 @ 23:11:57
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Iffa

Wow så snygg embossfolder! Jättefint :) å ditt kort gillar jag jättemycket, så fint och kul när även de små bitarna blir använda för de är ju precis lika fina :)
Ha en fin dag!! Kram iffa

2015-02-14 @ 08:00:44
URL: http://iffasscrap.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0