15 februari -15 Mera hjärtan....

Kjell tyckte vi skulle återanvända något av de 
Alla Hjärtans Dag-kort han fått tidigare år ;-)
Det var faktiskt skönt i år
eftersom jag hjälper Mickan med lite tentaplugg
och vi skulle gratta Matilda
innan vi imorgon reser till franska rivieran.
 
Matilda fick både ett Valentin-kort och ett födelsedagskort.
 
 
Även här har jag använt min spillpappershög.
Samma hjärta som på Åsas kort
men ett annat stuk på kortet.
 
 
Jag köpte fina pärlhjärtespännen hos Scrapparazzi
och här har jag använt ett för att göra en rosett.
Åsas fina "poststämpel" fick en blomma bakom sig.
 
 
Ett par Yodo-blommor med stora halvpärlor i mitten
och en fin bladranka stansad med Birgittas die.
Hon var så gullig och lånade ut
när hon hälsade på härom dagen.
 
 
Inuti har jag använt samma embossingdie
och stämpel, som i Mickans kort härom dagen.
 
 
Även här har jag embossat direkt på kortstommen
så att jag fick en fin baksida också.
 
Nu ska jag packa.
Jag har länge önskat att få komma till Rivieran
när mimosan blommar
och nu ska det bli av!!
Kjells bästa vän bor sedan många år i Nice
så vi har varit där många gånger
men aldrig så här års.
Citronfest i Menton
och karneval i Nice står också på programmet.
Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Mycket vackert Alla Hjärtans-födelsedags kort du gjort:)) Härliga papper, dies och den där embossingfoldern är såååå läcker:)))

Hoppas nu NI får en underbar vistelse på franska Rivieran:)) Det är så man blir lite avis;) Hoppas Mimosan blommar rikligt:))

Var rädda om ER:)
Kramizar Marie

2015-02-16 @ 18:15:19
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0