31 juli -15 Sommartävling hos Moas....

Lotta Notstrand har gjort en alldeles underbar digis
som man kan hämta hem alldeles gratis
HÄR
om du är med i tävlingen,
annars får du köpa den ;-)
Men skynda, skynda, tiden för tävlingen går ut på söndag 2/8!!
 
 
Jag  gjorde en rund skylt av Lottas rektangulära ;-)
Tyckte den skulle ha "hedersplatsen"
mitt på kortet!
Satte den på en sclloped blågrön "fotomatta"
mitt på en härligt grön kakservett.
Varje lager är monterat med distanskuddar.
De fina blommorna kommer från Petaloo
och heter The Penny Lane Garden Collection.
Nya favoriter hos mig!
Den turkosa glittrande knappen kommer från ICA MAXI.
 
 
Insidan också i samma stil,
fast utan kakservett.
Den grönmönstrade cirkeln är stansad
med en scalloped cirkel från Spellbinders
och jag tog ut mitten ur den med en cirkeldie
för att få en skrivyta.
 
 
Baksidan ......
 
 
...dagens kuvert och ....
 
 
...kortet med sitt kuvert.
 
Idag ska vi åka hem till Gävle en sväng
eftersom Mickan fyller år.
Hon jobbar hela dan, så vi ska fira henne imorgon.
 
Sen far vi nog hit igen 
till vårt paradis Björkebo!
Vi trivs så bra här - och nu får vi nog börja 
med en annan av våra favoritsysselsättning:
svampplockning
(eller åtminståne skogspromenader med korg ;-)  ).
 
Ha det gott mina vänner!!
Kram!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: snojbi

Superfint kort och stämpeln är sååå fin.

Inte helt fel att gå ut i skogen med en korg,
stort + om det är nåt i den när man kommer hem igen

Kraaaaam

2015-07-31 @ 22:50:43
URL: http://snojbi.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så vackert kort med en underbart fin stämpel:))
Blommorna var jätte snygga, även kuvertet:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-08-06 @ 18:32:18
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0