7 juli -15 Veckans julkort v 28

 
Jag fick ju en hög med julbilder 
julpapper och spill av Åsa
innan jag åkte hit till Björkebo.
Det var sånt hon "tröttnat på"
men för mig var de nya och inspirerande!
Såå fina bilder och papper!
Här ett kort gjort av spillpapper 
och en underbar bild. 
 
 
Insidan med flera spillpappersbitar
och ett utstansat God Jul från Mandys.
Hjärtat har jag fått av rara Birgitta - TACK!
 
 
Kuvertpapper fanns det också med ;-)
 
 
På mönsterpappersdekoren på baksidan
stämplade jag med min fina namnstämpel
som jag fått av Sofia.
Som ni hör är det fina scrapvänner jag har!!
 
 
 
Kortet och kuvertet - som vanligt!
 
Det var allt för idag.
Kram!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfint både kort och kuvert

2015-07-08 @ 12:00:21
URL: http://snojbi.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Mycket fint julkort:)Du är proffs på att använda spillpapper! Motivet var vackert och jag gillar vimpeln och även kuvertet:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-07-08 @ 22:26:32
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0