1 juni -15 Blade Rubber Stamps ....

....hade ett par läckra kuvertpapper,
som fick följa med hem.
När jag städat kortmakarbordet
och stoppat undan mina Londonfynd
blev jag inspirerad att göra kort
med ett av dem.
 
 
 
En liten hÄngel låg hemma i lådan och väntade.
 
 
Blomhörnet med ett par blommiga sugrör från Papercase.
 
 
Satte en blomma bakom övre hörnet
med en brad
och en stor glittrig dekorknapp med hjärtan på vimpeln.
 
 
Insidan av kortet med en skrivruta
som jag embossat en dekorram på.
 
 
Kortets baksida.
 
 
Här är kuvertet - visst är det härligt!!
 
 
Kort och kuvert.
Blir inte riktigt klok på bildredigeraren 
i min nya dator.
Får inte till färgerna som jag vill!
Det blir ju olika på olika bilder :((
 
Idag har vi haft soligt och härligt, men det blåste halv storm!!
Var alldeles genomblåsta innan vi kom hem
från vår härliga promenad..
Nu har i alla fall alla pollen
som jag reagerar på blåst bort - härligt!!
Imorgon hoppas jag på lite trädgårdsjobb.
Det har växt så det knakar
medan vi varit borta!
 
Tack för era rara kommentarer!
Kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sindra

Ännu ett fint kort med kuvert. Det där med sugrör ser riktigt skoj ut. Kanske det går att hitta så där fina sugrör i Sverige också :)
Kram

2015-06-01 @ 21:37:10
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.se/
Postat av: Åsa

Vilket fint kort! Kul att sugrören från London fick va med direkt, liksom dien du fick på Mors Dag. Puss på dig gomamma ❤️

2015-06-01 @ 21:45:29
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Anonym

Superduperfint set!!! Sugrören är verkligen en piffig detalj. :)

Kram
Marithaskortochscrap.blogspot.se

2015-06-01 @ 22:26:58
Postat av: Evas pyssel

Du skapar verkligen härliga kort med roliga detaljer. Sugrör, det var nytt. De passade ju perfekt. Och blomman bakom hörnet, så smart.Varje sida så fint dekorerad. Det var länge sedan jag var hos Blade Rubber stamp.Får kanske ta mig en tur dit igen. Undrar varför de inte är med på mässan ??
Skönt att du slipper pollenproblemet nu.
Kram Eva

2015-06-01 @ 22:31:58
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie Johansson

Lika underbart som alltid <3

2015-06-02 @ 08:53:04
URL: http://systeryster-annemi.blogspot.se/
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Såååååå vackert kort med en underbart söt liten hÄngla som du färglagt såå fint:) Underbara papper och urläckra sugrör och dies:)) Snyggt med den embossade skrivrutan och kuvertet blev väldigt vackert:)) Så skönt att du kan vara ute nu igen:))))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-06-02 @ 12:59:00
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: bili

Så vackert kort med fint färglagt motiv och ett fint kuvert till. Har kollat in din fina London foton och jag längtar verkligen tillbaka dit. Ser att du hann med Blade Rubberbutiken också. Må så gott. kram bibbi

2015-06-02 @ 14:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0