10 juni -15 "Lilla Anna" tar studenten....

....imorgon - tänk vad tiden rusar!!
Hon är ingen "Lilla Anna" längre!!
Hon är dotter till en av mina absolut bästa vänner
och kom strax efter mitt yngsta barnbarn,
så när vi var i stugan tillsammans när barnen var små
var hon ju yngst, "Lilla Anna" ;-)
 
Naturligtvis ska hon ha ett studentkort!
 
 
Du har sett den här fina studentskan förut.
Hon är från Bildmålarna.
 
 
Idag lyckades jag fota så det syns
hur fint det glittrar på kjolen och mössan
av Vink of Stella Clear.
Sen har jag glittrat lite extra också
med en GellyRoll-penna Clear star
i håret, på blommorna och möss-skärmen t ex.
 
 
En blågul rosett och blågula rosor i ett hörn.
Mönsterpapperen är från MajaDesign
och BoBunny.
Dien som jag använt till det blå och vita 
är från Cherry Lynn Design.
 
 
 
Stansade också skrivrutan med den i ritpapper.
Satte dit lite mönsterpapper, bling, blommor
och stämplade lite.
 
 
Baksidan med lite "kuvertpapper"....
 
 
...kuvertets baksida
(läckert kuvertpapper, tycker jag").
 
 
Anna är en tjej som gillar bling
så framsidan på kuvertet fick bli 
riktigt blingig.
Fick vinkla kameran lite för att det skulle synas ;-),
kuvertet är alltså inte snett!
 
 
Kort och kuvert!
Imorgon ska vi stå där på skolgården och ta emot.
På fredag är det mitt barnbarns tur.
 
Ha det bra så här i examenstider!
Var rädda om varann!
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia Gunnarsson

Ja tiden går fort:) min äldsta slutar sjuan nu och den yngsta börjar F-klass... De t går som sagt fort:))) jättefina studentkort du gjort!! Och som vanligt sååå snygga kuvert:)))
Kram Cicci

2015-06-10 @ 21:37:36
URL: http://ciccividpennan.blogspot.com
Postat av: Titti

Så fint bling kort du gjort till Lilla Anna , ja tiden bara rusar iväg de blir stora och kommer senare ut i arbetslivet. Man blir så glad av korten som du gör så fint i gult och blått med snygg text på och så fint kuvert till den . Ha det så gott nu med avslutningar
Här nere blir vi fullt i den lilla staden Motala nu när det blir vättenrundan så man försöker fixa det mesta nu så man inte behöver in och trängas med dem , ha det så gott och många kramar från Titti

2015-06-10 @ 22:22:26
URL: http://snowflake64.se
Postat av: Anonym

Ohhh riktigt fint studentkort. Härliga detaljer som alltid min vän :)

Kram kram
Marithaskortochscrap.blogspot.se

2015-06-10 @ 22:22:58
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Ett till supervackert studentkort, me like:)))
Så snyggt du har gjort med stansarna:) Vackra papper och dekorationer:) Du är såååå duktig ska du veta:)) Vackert kuvert oxå, som vanligt;)

Må så gott
Kramizar Marie

2015-06-16 @ 12:46:01
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0