20 mars -15 Veckans julkort v 12

 
 
I min jul-spillpappersmapp hittade jag
några bitar av papper med stjärnor
och gulddekor -
säkert från min allra första scraptid.
 
 
Jag plockade fram guldpapper, guldpärlor,
guldhjärta och en bild med guldram.
Grön cardstock som bas och en liten melodi...
 
 
Jag har köpt en dagsljuslampa
för att kunna fota även under gråvädersdagar 
och mörka kvällar,
men jag är inte riktigt vän med den än.
Du ser nog ändå
hur kortets insida blev.
 
 
Baksidan med lite dekor.
Här kanske det syns bäst
att jag har chalkat med gulddyna.
 
 
 
Då inget lämpligt kuvertpapper fanns idag
fick det bli ett guldkuvert ;-)
Oj vad det blänker i det här ljuset!!
 
Det var allt för idag!
Känns ganska naturligt att blogga julkort
med djupa snödrivor
och vita fjäll utanför fönstret ;-)
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Oj! här har det hänt mycket sen sist jag var inne:)
Min "nya" dator har pajat igen:( Så jag fick sätta igång den gamla:) Den är seg men bättre än ingen i alla fall:)) Min bror får kolla på den andre igen!
Sååå vackert julkort du gjort igen, me like:))
Vackert med det röda,gröna och guldet:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-03-24 @ 12:39:36
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0