14maj -15 Jul året runt här...

Knogar på med julkorten
och hamnade i ett flow!!
Tur för mig, eftersom jag åker till London
på ett par veckor och behöver "jobba in" lite ;-)
 
 
Snöigt känns det ju inte ute nu
men det var riktigt kul
att "snöa till det" på kortet
med pearl maker och snöstjärnor.
 
 
Den fina lilla hÄngeln fick flyga med sina hjärtan.
Jag har färglagt med akvarellfärger idag.
Den bruna cardstocken bakom motivet
är stansad med en Spellbinders nestabilities
Picot Edge Cirkles.
 
 
De fina snöstjärnorna älskar jag
och har på långlån av Åsa.
Det är en Martha Stewartstans som heter Glacial snowflake.
Hörnen är stansad med en Martha Stewart-hörnstans.
 
 
Den vackra spetsen finns hos Helihak.
 
 
Insidans skrivyta är stansad med samma spellis.
 
 
Baksidan med samma tema.
 
 
Här ser du kortet med sitt matchande kuvert.
Julkortshögen växer till sig och det gläder mig!
 
Gläder mig också åt många besök här inne
och allra mest åt er som lämnar ett spår
så jag kan se att ni varit här
och får möjlighet att titta in i era bloggar!
 
Lyfter mot London på söndag.
Ska bli härligt - älskar ju den staden!
Dessutom är pollensäsongen över där,
så jag kan vara ute så mycket jag vill!!
Ha en fortsatt härlig helg!
Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superhärligt kort min vän... :)

Kram kram
Marithaskortochscrap.blogspot.se

2015-05-14 @ 20:51:07
Postat av: Anonym

Wow, vilket underbart kort! Jättesnyggt med snön bakom motivet.. Fina färger..
Ha en fin resa!
Kram Anna
www.annaspysselsida.blogspot.se

2015-05-15 @ 05:00:14
Postat av: Anonym

Så fint kort, hÄngelstämplarna är bara så underbara

2015-05-15 @ 09:09:28
Postat av: Onkis

Detta julkortet gillade jag, fina färger och söt stämpel.
Kram!

2015-05-15 @ 18:40:15
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Underbart vackert julkort du gjort:))hÄnglastämplarna är såååå fina och du har färglagt den så fint:)) Snyggt när du duttat med pearl maker runt motivet:))Fina textstämplar oxå:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-05-19 @ 21:51:14
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0