16 november -15 Pippi på fåglar....

.... har jag allt!
Utanför mitt köksfönster
matar jag småfåglar så här års
och gläder mig åt alla matgäster.
 
Mönsterpapper med fåglar
har också en viss benägenhet att hamna
i mina pappershögar.
 
 
Ett par av Primapapperen i högen jag fick av Åsa
hade så fina "fågelmönster".
Ovankanten är stansad
med en kantstans från Martha Stewart.
Hittade också en träfågel i en inredningsshop
som jag inte kunde låta bli ;-)
 
 
Insidan fick dekor av ett annat Primapapper
i samma serie.
Här sitter fåglarna i bur
men det kanske är helt frivilligt
som när vi träffar våra vänner!
Den fina vänskapsstämpeln
kommer från Jane Design.
 
 
Baksidan....
 
 
....kuvertet och......
 
 
....kortet med sitt kuvert.
 
Det är roligt att sticka emellan alla julkort
med något annat ibland.
"Vänskapskort" kan man ju aldrig få för många av!
 
Igår kväll hade Åsa och jag en liten scrapstund
och då blev det julkort.
Det kommer mera alltså!!
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Underbart vackert pippi kort du gjort, me like:))
Fina papper och läckra dies:))Snyggt med alla pärlorna:)Vacker vänskapsstämpel och kuvertet blev superfint:))

Här har det regnat och blåst hela dagen. Hoppas ni har haft bättre väder:)

Må så gott
Kramizar Marie

2015-11-16 @ 21:16:47
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0