10 oktober -15 Nästa musikerkort....

Min kusin Urban fyllde också år - hela 75 - 
medan vi var i Italien.
Även han är musiker, så "musiklådan"
fick åka fram igen!
 
 
Vi har många minnen ihop Urban och jag
eftersom vi firat många barndomssomrar ihop.
På en brun kortbas av cs
satte jag en vitbakgrund av ritpapper
och därpå notmönstratd vellum.
Några färdiga "ord" från ett klisterark
och Urbans älskade fiol.
Han spelar trombon underbart också,
men nån sån hittade jag inte :((
 
 
Insidan......
 
 
....baksidan och.....
 
 
...det snygga kuvertet - det gillade jag verkligen!
 
 
Avslutar med kort och kuvert som vanligt!
 
Oj så roligt det är att vara hemma igen!!
"Borta bra men hemma bäst!"
är verkligen ett sant ordspråk!!
Njuter av att sitta i min källare
och "klappa papper"!!
Idag blev det ett julkort,
som ni får se en annan dag - kanske imorgon...
Tills dess: Ha det gott!
Var rädda om varann!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så härligt musikinspirerat kort du gjort:))Snyggt med klockan och gemet i vänstra hörnet var läckert:)
Visst är det kul att dekorera alla sidorna, jag kan inte låta bli;)
Snygg die du hade på baksidan och kuvertet blev ju som vanligt superfint:))))
Tack snälla du för din rara kommentar inne hos mig: Jag blev såååå glad:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-10-11 @ 19:26:08
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0