13 oktober -15 Fjärilsfladder....

Åsa var på Avestamässans scrapträff
och fyndade ett papperspaket hos Engströms
som visade sig innehålla
massor med helt underbara "kuvertpapper",
så de fick flytta hem till mig ;-)
TUSEN TACK Åsa!!
 
 
Bara titta!!!
Vilket helt underbart kuvert det här blev!!
(Framsidan av kuvertet går inte av för hackor det heller -
men det får du inte se förrän i slutet av inlägget ;-)  )
Papperet är från Primas Madeline Collection
och heter "Bella Donna".
 
 
För länge sen fick jag fina utstansade dekorationer
som "bonus" av gulliga Johanna,
bl a den här fina fjärilen,
som passade så bra idag.
 
 
Närbild på blommorna och de utstansade "hörndekorationerna".
Dessa är utstansade med dies
som jag nog fyndat på fb - vet inte fabrikat.
Har penslat fjärilens vingar med Wink of Stella Clear,
så de glittrar så fint.
Sen har jag satt ett streck av GellyRoll Clear Star
utmed kanten på fjärilen
samt utanför den vita smala kanten runt papperet.
 
 
Kortets insida med lite av mönsterpapperet
och ytterligare ett par av Johannas fjärilar.
Lite halvpärlor dekorerar också här
liksom på framsidan.
 
 
Kortets baksida.
 
 
Här ser du kortet och framsidan på kuvertet -
visst blev den snygg också!?!
 
Ja, det var allt för idag
men du får gärna återkomma imorgon om du vill
för då kommer ett kort till.
Då får du gärna titta in igen om du vill!!
Tills dess - ha det så bra!
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Såååå vackert fjärilskort med ett underbart papper:)) Dina kuvert blir ju alltid så fina:)Visst är den vacker den stora fjärilen:) jag har den stansen också;)Vackert med de matchande blommorna i hörnet:))

Måste fråga dig om du fick mitt mail, eller om jag skickat det fel;)

Må så gott
Kramizar Marie



Svar: Tack rara Marie för dina fina kommentarer! Visst har jag fått ditt mail - tack - och nu har jag svarat också!!
Kram!!
MormorMargareta

2015-10-13 @ 22:54:29
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0