18 september - 15 Ett hugskott idag....

...när jag hittade en liten bit presentpapper
i min älsklingsfärg TURKOS.
Det var dessutom så läckert metallglänsande
och jag fick en idé.
 
 
Det fick vara med 
-dels som en smal kant runt mönsterpapperet
-dels bakom textremsan
där jag också stansade en blomkant
som fick sticka fram nedanför.
Resten ser du.
 
 
Insidan....
 
 
...och baksidan.
Hade lite bråttom när jag fotade,
så det blev lite snett - kortet är rakt ;-)
 
Idag blev det inget matchande kuvert till kortet
eftersom jag inte hade nåt passande papper.
 
Härligt att ha en hobby
som kan förgylla den regnigaste dag!!
Tack till er alla som besöker mig
här i bloggen!
Det gläder mig mycket när jag läser besökssiffrorna
och ännu gladare blir jag
när någon tar sig tid 
att lämna en kommentar!
Kram!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Jag gillar också turkost:)Ditt kort blev såååå härligt, me like:)Snygga papper, pärlor, band och blomman blev sååååå vacker:))Gillade när du satte dit rhinestones på ordet kram:)))Tack för din kommentar, blir så glad:) Jag ska fota de julkort jag gjort och lägga upp snart;)

Ha nu en lugn och skön helg:)
Kramizar Marie

2015-09-19 @ 11:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0