3 september -15 Veckans julkort med den lilla hÄngeln...

Den här lilla hÄngeln
är en av mina absoluta favoriter.
Hon får vara med på flera julkort
men de blir alla olika ändå ;-)

 
Jag har färglagt med Distress Markers
och glittrat vingarna och kragen
med Wink of Stella och Stickles Star Dust på kanten.
Idag har jag gjort en utstansad ram
och fäst den på distanskuddar
så att själva motivet blir nedsänkt.
 
 
Även det här kortet är gjort med spillpapper,
så jag kan inte göra något kuvert.
Har stansat en vit pappersremsa med en stjärnkant
och sen har jag använt de utstansade stjärnorna
som dekoration.
Julpoststämpeln har Åsa designat
och den går att köpa via hennes blogg.
Sök i sidebaren under "stämplar".
 
 
Gjorde en liten tag och stämplade God Jul.
Här ser du också hur jag satt
små rhinestones i mitten på stjärnorna.
 
Har glömt fotografera insidan och baksidan
upptäckte jag just
och kortet är hemma i Gävle 
och jag i Björkebo
så det får vara så....
 
Här har vi haft ett par riktiga regnvädersdagar
men imorgon lär det sluta regna 
här i Hälsingland.
Vi hoppas på det!!
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Super sött julkort i härliga färger:)) och så en supersöt hÄngla stämpel som du färglagt så fint:)))
Nu hoppas jag på sol i veckan, efter helgens regnande!

Må så gott
Kramizar Marie

2015-09-06 @ 22:33:10
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0