16 april -16 Fristadsträffen idag....

...och vi har njutit i fulla drag
och pratat och skrattat,
inspirerats och scrappat,
fikat (supergott hembakt!!) och pratat och skrattat mera....
 
Vilken trevlig, mysig dag!!
Jag gillar stjärnor
och för nåt år sen köpte jag ett gäng
papper med stjärnmönster
av Ulrika Wandler, som är en av "träffgeneralerna"
på Fristadsträffarna.
 
 
Idag fick jag en idé 
att jag ville göra ett kort till henne
med det sista hela papperet jag hade kvar.
Embossade ett vitt cs med en stjärnfolder.
Sen dekorerade jag med allt vad stjärnor
jag kunde hitta på:
förutom mönsterpapperet, där jag la glossy accent
på den stora blå stjärnan,
stansade jag ut stjärnor,
satte på rhinestonestjärnor
och sidenstjärnor, som jag hittade 
i just Ulrikas Loppislåda!!
 
 
Kortets insida med mer av mönsterpapperet.
Textstämpeln kommer från InkyWings.
 
 
Baksidan.....
 
 
......kuvert förstås.....
 
 
....och till sist
kortet med sitt kuvert.
 
Egentligen skulle ju alla de fem tjejerna
som ordnat det så jättebra för oss
ha fått var sitt kort,
men det fanns det inte tid för ;-)
Det fanns ju fullt av utmaningar att ta sig an
(om man nu hann för allt prat, skratt och mys)
och jag hade också ett par "projekt" med mig
som jag ville få klara.
 
Vad som blev resultatet under resten av dagen
får jag visa en annan dag.
Ha en skön söndag!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Jättefint kort till Ulrika!

2016-04-17 @ 20:03:04
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Charlotta / La Vikinga

Åh vad fint kort! Vad glad hon måste ha blivit! Kul att vi hann ses idag en sväng också!

2016-04-17 @ 20:21:50
URL: http://lavikingascrapp.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Härligt kort o låter härligt med scrap träff 😊

2016-04-18 @ 23:07:34
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Vilket läckert stjärnkort i härliga papper:)Kuvertet blev sååå läckert:) Så gulligt av dig att ge henne ett kort som tack. Hon blev garanterat jätte glad.

Må så gott
Kramizar Marie

2016-04-19 @ 10:54:24
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0