18 april -16 Nu har jag liftat....

....... ett kort som rara Maritha har gjort.
Det fick mig att ta fram spillpappersmapparna
och sätta igång.
 
 
Så här blev mitt försök.
Dien köpte jag ju med tanke på detta,
men det var inte förrän nu
som jag fick riktig inspiration
av Marithas kort.
Kika gärna in och få inspiration du också!
 
Papperen är från BoBunny.
Pärlor som fanns i mina gömmor
passade alldeles perfekt.
 
 
God Jul är också stansat i det lila mönsterpapperet
med en die jag fick i julklapp av Åsa.
 
 
Insidan och.....
 
 
....baksidan.
 
Idag blir det ju inget matchande kuvert
eftersom det är spillpapperskort.
 
Bjuder i stället på en liten "efterrätt":
 
 
Var ju på Fristadsträffen i lördags
och en av utmaningarna var att skapa något
med denna ängel, som man fick "köpa"
för minst 20:-.
Pengarna går till Denisängelprojektet
och dit skänkte jag även kortet.
Hoppas någon köper det, så ännu mer pengar kan gå
till detta behjärtansvärda ändamål.
 
Mer från träffen kommer snart,
liksom fler julkort - ligger lite "före" i produktionen nu.
 
Här lyser solen idag.
Hoppas den lyser på dig också!
Kram!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter den stansmallen? Fint kort!

2016-04-19 @ 06:42:33
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Jättesnyggt spillpapperskort:) Läckra olika papper och die. Det andra kortet blev såååå vackert i ljuvliga papper. Den ovala dien gillade jag. Vilket märke är det? Ängeln är också så vacker:)
Du är så duktig:)

Här skiner solen till och från, men det blåser väldigt kallt!!

Ha en fin dag:)
Kramizar Marie

2016-04-19 @ 11:10:39
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0