27 april -16 Kort med stor blomma.....

...... blev det idag.
Har köpt blommor på fb
och när de kom var de större än jag trodde.
Nu får jag försöka hitta användning för dem!
 
Idag blev det ett mycket enkelt spillpapperskort
med ett matchande "köpekuvert".
Får ta plats i "bra att ha - lådan".
 
 
Enkelt - nästan CAS-kort.
 
 
Insidan med JaneDesigns fina Grattis-stämpel.
 
 
 
Hade ett kuvert som matchade riktigt bra
så det blev kort och kuvert
idag också.
 
Trist väder idag med duggregn,
så det kanske kan bli en promenad för mig ;-)
Man får ta det onda med det goda!!
 
Gjorde ett kort till Engströms Cybercrop igår.
Det kanske blir ett idag också.
De har såå många roliga utmaningar
och den pågår till söndag kväll.
Kika in du också
och hämta inspiration 
och var med och tävla om du vill!!
Ha det gott!!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så fint "bra att ha" kort med så snygga blommor, papper och vimplarna under blomman gillade jag:)
Texten på insidan var fin:)

Må så gott
Kramizar Marie

2016-04-28 @ 13:26:46
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0