30 april -16 Lite julskoj...

.... blev det på det här spillpapperskortet.
 
 
När jag hade stansat ut
en massa sexagoner ur spillpapper
hittade jag den här galna snögubben
på baksidan av en av bitarna.
Kunde inte låta bli....
 
 
Kortet fick bli så här.
Papperen är från BoBunnys julblock
(kanske från 2014?)
En knapp i färg med ett lila band
och lite halvpärlor och bling
fick vara med.
Stansade ut God Jul ur spillpapper också.
 
 
Insidan av kortet och .....
 
 
.... baksidan.
Eftersom det är ett spillpapperskort idag
finns ingen kort och kuvertbild,
eftersom det inte är lätt att göra
kuvert av spillpapper - men vem vet,
kanske jag försöker mig på det en dag ;-)
 
Solen lyser så ljuvligt här idag.
Vi är i Björkebo och hälsar våren
som faktiskt verkar ha hittat hit just idag!
Ikväll blir det Majbrasa på Fagernäs
med manskör, vårtal och gemenskap.
Härlig start av "sommaren" i Hälsingland
och vårt älskade Björkebo.
 
Ha nu en härlig Valborg / 1:a maj!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt och enkelt!

2016-04-30 @ 13:46:06
Postat av: Åsa/asamia

Du kan du ;) Snögubben tokgillar jag!

2016-04-30 @ 14:07:15
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Therese

jättefint

2016-04-30 @ 16:42:55
URL: http://scrappingbessi.wordpress.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Vilket läckert julkort med alla sexagoner:)Vackra papper och den där bilden på snögubben blev så häftigt:)Jag tycker du är så duktig och håller på med julkorten! jag får väl stressa som vanligt när det närmar sig jul!!

Må så gott vännen
Kramizar Marie

2016-05-04 @ 12:08:29
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0