5 december -16 Tokrandigt kuvert....

..... blev det till dagens julkort.
 
 
Blev nästan lite snurrig i skallen
av det här kuvertet.
Tack och lov behöver ju brevbäraren
inte titta så mycket på den här sidan ;-)
 
 
Kortet blev ju inte alls lika knasigt,
tack och lov!
Den fina stämpeln har legat länge i mina gömmor
innan jag kom på hur jag kunde använda den.
Glittrade kanten på det stämplade motivet
med Stickles Star Dust.
Köpte den i en grupp på facebook.
De vackra utstansade swirlarna
har jag fått av en go scrapkompis - tusen tack.
Min favoritsnöstjärna fick också vara med
och så massor med bling!
 
 
Insidan i samma stil.
 
 
Enkel baksida.
 
 
Kortet och kuvertet till slut.
 
Har just landat hemma i soffhörnet i Gävle
efter några härliga dar i Stockholm.
"Borta bra men hemma bäst" brukar vi ju säga!
 
Nu går vi in i andra veckan i Advent
och det finns så mycket mysigt och härligt att göra!
Tänker inte stressa ett dugg - det blir jul ändå -
utan bara göra sånt jag tycker är roligt
och sånt som gör mig glad!
Hoppas du också kan ta det lugnt
och inte dras med av julhetsen!
Scrappa lugnt!
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Härligt randigt julkort med superfina stämplar och läckra dies:) Jag försöker att inte stressa för det blir ju jul ändå;)Här har vi inget mysigt väder idag, hård blåst och rejält grått. Skönt att vara inne och småpyssla:)

Må så gott
Kramizar Marie

2016-12-08 @ 14:25:22
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0