9 december -16 "Fådda kulor"...

.... har jag använt till dagens kort.
 
 
Även idag har jag använt av de blå
mönsterpappersbitarna - här skarvat
bakom ena kulan och guldbandet ;-)
God Jul är stansat med en die från Gummiapan.
Åsas fina poststämpel fick också vara med.
Dagens guldkant är stansad med 
Cherry Lynns Nesting Scalloped Squares
(precis som silverkanten igår).
 
 
Det räckte till lite mönsterpapper
även på insidan.
Här är guldkanten också stansad
med nästa i storlek i samma set som framsidan
och stansad ur samma guldpapper.
Att det blev ett hål i framsidans guldpapper
syns ju inte under de andra papperen.
 
 
Baksidan
 
 
Det fick bli ett rött köpekuvert
till det här kortet.
(Köpte en hel hög på REA på Panduro
efter jul förra året - så bra att ta till!)
 
Nej, nu måste jag gå ner och packa klart
inför morgondagens scrapträff
med Gävlegänget...
Ska bli såå kul att ses igen!!
Längtar!
 
Ha en skön helg
och skippa julstressen!!
Det blir jul även om allt inte är klart!
Levande ljus och gemenskap
är det som "gör julen" tycker jag!
Kram!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så vackert julkort med underbara papper och julkulor:)Gillar den God Jul dien från Gummiapan:)
Tack för en jätte trevlig pratstund:))

Må så gott
Kramizar Marie

2016-12-11 @ 12:43:07
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0