12 februari -16 Spillpapperskort är bra....

....när man snabbt behöver ett kort.
Jag sorterar ju mina spillbitar
som jag tycker kan passa ihop
i plastfickor.
 
Smala "klippebortkanter"
(som Monikas lilla Maja säger)
lägger jag för sig,
och det är så kul att plocka fram dem
och pyssla ihop nåt av dem.
 
 
Skulle skicka lite grejor till en scrapvän
och naturligtvis ville jag ha ett kort
att skicka med
men hade inget lämpligt klart.
Då fick det bli ett av "klippebortkanter" ;-)
 
 
Enkel insida
med en fin textstämpel från InkyWings.
 
 
Enkel baksida också -
och idag blev det inget kuvert,
för det går ju inte att göra av "klippebortkanter"!
 
Hoppas nu att du upptäckt
att man kan använda även sina "klippebortkanter"
så du slutar slänga bort dem
och i stället fått inspiration att göra kort av dem!
 
Imorgon har Åsa bjudit in till scrapträff
så nu måste jag gå ner och packa.
Längtar verkligen!!
Hoppas du också får en härlig helg!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0