16 februari -16 Grattis kära guddotter....

Idag fyller Paula, vår guddotter, år.
Tyvärr hann hennes kort inte fram i tid,
men jag har "garderat mig"
med en fyndig textstämpel inne i kortet.
Först framsidan:
 
 
Använde Crate Paper ur serien Lemon Grass Collection:
Tangerine och Orchard.
Tulpanstämpeln är färglagd med
Distress Markers och vattenpensel.
Den runda tulpanstämpeln kommer från Pysseldags.
Har använt Stickles Platinum runt motivet
samt glittrat med en Gelly Roll Clear Star
på motivet och runt papperskanterna.
 
 
Som du ser har jag monterat allt på distanskuddar
för att få lite "struktur" på kortet.
Kanske syns "glittret" lite bättre här.
 
 
Kortets insida med den fiffiga textstämpeln.
Nedtill finns en av Åsas nya "poststämplar".
De är så användbara tycker jag
och i den här lämnade hon tomt i mitten
så man kan skriva dit ett datum eller en ålder t ex.
De passar perfekt att stansa ut med en 1" cirkelpunch.
Den vågiga kanten bakom är en 1 1/4" scalloped punch.
 
 
Kortets baksida med lite dekor
och min namnetikett.
 
 
Dagens kuvert och.....
 
 
.... till slut kort och kuvert.
 
Ha en skön fortsättning på veckan!
Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0