17 februari -16 Grattiskort till en god vän....

....visar jag idag.
Hon fyller år idag men är i Åre
och har ingen post där.
Därför kom vi överens om
att jag skulle lägga upp hennes kort här,
så hon kan se det
och så skicka det på hemadressen.
 
 
Jag använde den här fina digisen
från Skapar Källarn.
Hittade ett rosigt papper i mina gömmor
som jag tyckte passade till.
En kakservett bakom motivet,
lite rosor, ett grönt band med rosett
och så förstås bling - så var kortet klart!
 
 
Som vanligt har jag monterat med distanskuddar
för att ge kortet lite "struktur".
 
 
Insidan med dekor av mönsterpapperet
på skrivrutan som stansats i hörnen med "stjärtstansen".
 
 
Baksidan....
 
 
....kuvertet och....
 
 
...till sist kort och kuvert som vanligt.
Hoppas nu Agneta tittar in här ikväll!
GRATTIS AGNETA!!
Hoppas du haft en riktigt härlig födelsedag!!
 
Hoppas ni andra som kikar in här
hittat lite inspiration!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Marias Hörna - Njut av livet

Hej på dig
Underbart fint kort igen !!!! Din vän kommer att bli så glad på sin dag.
Kramar från Maria i Hörnan

2016-02-17 @ 20:57:12
URL: http://mariashrna.blogspot.se/
Postat av: Sindra

Ett superfint kort och kuvert igen!
Din vän kommer säkert att bli glad. Och vilken bra idé att visa henne kortet här inne och sedan vet hon ju att kortet ligger hemma och väntar så hon kan se det irl också :)
Kram

2016-02-17 @ 22:54:28
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.se/
Postat av: Maja

Jättevackert kort, hon blir säkert super glad över kortet! :)

2016-02-18 @ 12:45:56
URL: http://majasscrappade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0