29 juli -16 Gårdagens GästDT-inlägg....

.... i Helihakbloggen
hann jag inte riktigt med att publicera här
men nu kommer en bild
på min vintageask.
 
 
All information om hur jag gjorde
och vad jag använt
finns i Helihakbloggen.
Välkommen dit!
Klicka bara HÄR!!
 
Igår kväll blev jag plötsligt inbjuden
att scrappa tillsammans med 
några scrapvänner här i trakten.
Så glad jag blev!!
Resultatet av den mysiga kvällen
kommer här i min blogg alldeles snart,
Tills dess - ha en härlig sommardag!!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så vacker din vintage ask blev, me like:) Den som får den med något i kommer garanterat bli jätte glad:) Du är så duktig:)

Må så gott
Kramizar Marie

2016-08-02 @ 13:18:39
URL: http://mariespyselsida.blogg.se
Postat av: Ann-Marie L

Vilken fin ask, grattis till DT-uppdraget!

2019-02-10 @ 14:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0