27 maj -16 Hjärtlig julhälsning.....

..... med ett fint hjärta stansat
med en die från Sizzix.
 
 
Papperen är ur ett julpappersblock
som fanns med på Panduro-REA  efter jul.
Gillar prickar och de här lite oregelbundna
var läckra tycker jag.
"Stjärtstansen" använd i hörnen
och papperen chalkade med silver.
 
 
Blomma i färg med papperet
och flera silverdetaljer till det grå papperet:
silverband i hålen på hjärtat med rosett,
silverpärlband och silverpärla  i blommans mitt.
 
 
Använde hjärtat som "blev över"
till att dekorera kuvertet.
Använde också "stjärtstansen" på fliken
och har chalkat med silverchalk.
 
 
Insidan fick JaneDesigns fina hörnstämpel
och en hjärterad som fanns med i samma set
från Sizzix som hjärtdien.
 
 
Enkel baksida.
 
 
Kort och kuvert till slut.
 
Har haft en mysig eftermiddag i Kista C
tillsammans med Åsa som åkte
ner till huvudstan efter jobbet.
Vi var och gjorde fint på mina föräldrars
och morföräldrars grav 
på Spånga kyrkogård först.
Sommarplanterat till mors dag.
 
Imorgon blir det shopping på stan med Åsa.
Det ser jag verkligen fram emot!!
Inte så mycket själva shoppandet
som "med Åsa"!!
 
Hoppas du också får en lördag
med program som du gillar!
Kram!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0