2 november -16 Uppmuntran....

....  behöver alla någon gång.
Vissa har det tuffare än andra
och då behövs nog extra peppning.
Nu vet jag att det här kortet
kommit till sin adressat
så nu kan jag blogga det.
 
 
Stansade ut den gröna ramen
med en die från Spellbinders.
Har chalkat både den, runt texten
och runt mönsterpapperet med gulddyna.
 
Dekorerade med en stor fin vit blomma,
sugrör och ett grönt organzaband
samt pärlor.
 
 
Kortets insida fick också en fin text
med en stämpel från Vilda.
Glömde fota kortet innan jag skrev i det
så jag la ett papper över.
Har stansat det vita papperet med en kantstans
från EK-success, som jag också
använde på nederkanten på kortstommen.
Här fick det bli gröna halvpärlor.
 
 
Baksidan i samma stil.
 
 
Inget matchande kuvert - det räckte papperet inte till
men en bild till kan jag bjuda på.
 
Nu har förkylningen dragit sin kos
och kylan dragit in ;-)
Snöslask i Gävle idag, riktigt kladdigt
och jätteblåsigt.
Nu gäller det att klä sig varmt
så förkylningen inte frestas flytta in igen ;-)
 
Hoppas du mår bra!
Klä dig varmt och glöm inte reflexer!!
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Ett fint kort, det är alltid mysigt med uppmuntran när det är lite tufft. Har ett par stycken just nu, som behöver det. Men av flera anledningar så får det bli via omvägar.
Jag antar att din vän blev glad av omtanken, för det var ett väldigt fint kort!

Kram


Svar: Tusen tack goa Ann-Marie för dina rara kommentarer! Du gör mig så glad! Kram!!
MormorMargareta

2016-11-02 @ 23:02:57
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Åsa

Underbart fin kort m fin text och så fina detaljer.

2016-11-03 @ 07:24:40
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0