28 november -16 Utmaningskort....

.... från Novemberträffen i Bollnäs 
visar jag idag.
Vi fick ett så fantastiskt fint kit
som Sirap i Paris plockat ihop.
Något av allt som var med i kitet
måste vara med på alstret
och det fanns dessutom en skiss.
 
 
Jag gjorde ett kort förstås:
 
 
Visst var det läckra ting i kitet!?!
 
 
Det hade ju inte varit jag
om jag inte gjort ett kuvert också ;-)
 
Nu sen jag varit hemma ett slag
har jag också gjort insida och baksida.
 
 
 
 
Slutar förstås med kortet och kuvertet.
 
Det var lite kul att göra nåt annat än julkort
för en gångs skull så här års. 
Återkommer nog imorgon med ett julkort ;-)
 
Tänk att vår julbock bara fick stå
några timmar efter invigningen.
Fattar inte hur någon kan vara så idiotisk
så man tänder eld på en så fin bock!!! :(
Blir bara såå arg och trött!!!
 
Ha det gott!
Scrappa lugnt
och vakta era tända ljus
så att inget värre än en bock brinner!!
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Jaha vår lilla kortmakare har "sprutat" ut ett kort till, inget sämre det än de förra. Det finns gånger jag önskar att jag lät bli att analysera korten jämt.

Kram

2016-11-29 @ 00:59:58
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Super duper läckert kort:) Härliga papper och dekorationer:)Gillade vimpelraden:) Fin insida och vackert kuvert, som vanligt:))
Jag har aldrig gjort ett kort efter en skiss, konstigt faktiskt. Men det beror nog på att jag aldrig åker på några scrapträffar, tror jag;)

Det där med den uppeldade bocken, fasiken var arg jag blev när jag hörde det på nyheterna:(( Hoppas verkligen de får tag på den som gjort det. Hoppas de får betala allt också!! Jag tycker inte det är roligt alls längre, det har gått till överdrift.
Bättre att de struntar att göra en till nästa år och lägger de pengarna på nåt bättre!

Det var ju tur att du fick se den på invigningen i alla fall:)

Må nu så gott och var rädda om varann
Kramizar Marie

2016-11-29 @ 14:43:14
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0