3 november -16 Ett grattiskort.......

....till mitt ställ med gratulationskort
där det nu var ganska tomt.
 
 
Visar kuvertet först idag
eftersom det är snyggt men också
för att det visar det superfina mönsterpapperet.
 
 
En söt liten hÄngla fick ta plats på kortet.
Den fina bladswirlen,
som passade så bra
har jag fått av en scrapvän.
 
 
Valde att färglägga henne i violetta nyanser
med Distress Markers och vattenpensel.
Vingarna lade jag Wink of Stella White på
och så glittrade jag håret med GellyRoll-pennan
Clear Star - en favorit - den är använd
på bladswirlen också.
 
 
 
Närbild på blomdekoren i vänstra hörnet
med blandade blommor
ur mina gömmor.
 
 
I högra kanten finns också några blommor
och Åsas fina poststämpel med hipp hipp hurra.
Den finns att köpa HÄR.
Har satt den på en fin diecut från Spellbinders.
 
 
Har byggt i lader på lager
med distanskuddar som vanligt.
 
 
Kortets insida med en Grattisstämpel
och en bit av samma bladswirl som på framsidan
och en liten blomma.
 
 
Baksidan med min namnetikett som vanligt.
 
 
 Ja här är då kortet och kuvertet till sist.
 
Idag har snön fallit här i Gävle.
Först kom en hel del snöslask igår
men idag var snön kallare och låg kvar,
i alla fall i trädgården.
Härligt, för det blir lite ljusare!
Solen lyste t o m på oss en stund på eftermiddagen!!
 
Hoppas det inte blir för jobbigt väglag
när vi ska åka till Ludvikaträffen!
Ska bli jättekul - längtar!!
Få se vilka av er jag träffar där!
Ha en härlig helg
oavsett om du är i Ludvika
eller nån annan stans i vårt avlånga land.
Kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0