30 november -16 Städfynd....

.... inspirerade mig idag.
När jag städade i den stora papperslådan
som Åsa "dumpade" hos mig
hittade jag ett metallpapper
med läckra blommor på.
 
 
Jag hade köpt några turkos blommor på Loppis
och i den påsen fanns också 
några kopparfärgade,
så de "valde" färgerna åt mig: turkos och koppar.
Den fina vita bladswirlen
har jag fått av en scrapkompis.
 
Har använt mycket distanskuddar idag
och också låtit mycket sväva
helt fritt ovenför papperet.
 
 
Insidan blev så här.
Att metallpapperet fått så olika färg på fotot
beror nog på att jag skuggade
nederdelen av kortet när jag fotade.
 
 
Enkel baksida - och sen tog papperet slut ;-)
 
Det blev inget kuvert till det här kortet
eftersom papperet inte räckte till....
 
Kul att bryta av mellan alla julkort
med något annat - men 
imorgon fortsätter jag att visa julkort igen!
Kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så fint kort med läcker färgsammansättning, me like:)vackra blommor och dies:)
Texten på insidan var så fin, har du skrivit det själv eller är det en stämpel?

Må så gott
Kramizar Marie

2016-12-01 @ 15:32:20
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0