25 oktober -16 Nu ökar jag takten....

 ....för det räcker ju inte längre med ett kort i veckan
om jag ska hinna till jul.
 
 
Här kommer ett nytt kort
med samma lilla hÄngel som på gårdagens kort.
Även idag har jag använt mig av 
en av mina spillpappershögar.
 
 
Insidan fick lite dekor också förstås
och en snygg Julstämpel från Reprint.
 
 
Lite, lite papper fanns kvar till baksidan också!!
 
 
En sista liten bild på dagens kort.
Något kuvert blev det inte nu heller -
det är det som är jobbigt med spillpapperskort -
men nu har i alla fall spillpappershögen
krympt en smula. ;-)
 
Taggtråden i halsen finns där
och lite feber idag - hoppas den snart ger sig av!!
Ha det nu gott!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så tråkigt att du blev sjuk:( Inte roligt alls.
Riktigt sött julkort med härliga färger, me like:)

Krya på dig nu vännen:)
Kramizar Marie

2016-10-27 @ 22:22:46
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0