14 september -16 Veckans julkort....

.... får kanske bli minst två
om jag ska hinna med alla till jul.
 
 
Alla mönsterpapper är ju inte tänkta för kuvert
men då kan man ju fixa till
ett blickfång på fliken själv!
 
 
Själva kortet blev så här.
Papperet kommer från ett gammalt julblock från Panduro
(brukar komma på REA efter jul
och då passar jag på,
eftersom det inte spelar nån roll
om papperen är "färska").
Hörnstans från Martha Stewart.
Det hör till en kantstans
men den fick vila idag.
Spets i skarven mellan pappersremsorna
med lite bling i "hålen".
Samma stjärna som på kuvertfliken
med Stickles Star Dust som glittrar.
 
 
Distanskuddar som vanligt
för att få struktur på kortet.
Det fina pärlhjärtat som funkar så bra
att göra rosetter i.
Motivet fick en vit fotomatta
som också fick glittrad kant med Stickles.
 
 
Kortets insida.
"Julkramar" kommer från Vilda.
 
 
Baksidan och.....
 
 
 ....kortet och kuvertet.
Det här är nr 40 för iår - skönt att högen växer
men får kanske lägga i en högre växel nu
om jag ska hinna få ihop alla jag behöver ;-)
 
Tänk vilken sommar vi har fortfarande!!
Har pysslat lite i trädgården idag
och gått en lång härlig promenad
ut mot havet i bara shorts och T-shirt. 
Ganska otroligt den 14:e september!!
 
Hoppas du har det lika bra som jag
och att solen lyser på dig också!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Pysselsandra

Super fint och herre gud vad duktig du är som redan har hunnit med 40st julkort där ligger jag efter ;) annars brukar jag också göra sim du och köpa på mig papper efter jul när det är REA så man vågar använda dom nästa år. Fint att du använde bara hörnstansen på kortet det vart jättefin tycker jag.

Ha det så bra många kramar från Sandra!

2016-09-14 @ 22:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0