16 april -17 Glad Påsk!

Egentligen är det ju inte förrän idag
som påsken blir just "glad"
eftersom påskdagen firas till minne av
att Jesus uppstod från det döda.
 
Jag har just inte gjort några påskkort,
men ett par "spillpapperskort" med påsktema
gjorde jag på vär lilla onsdagsträff.
 
 
Jag hade köpt ett set med påskstämplar
på REA på Panduro.
Hade nog tänkt ha med några 
av de söta kycklingarna på mina kort
MEN gissa vad jag gjorde - jo,
glömde stämplarna hemma!!!
Fick alltså komplettera med påskhälsningen
när jag kom hem.
Fast några kycklingar blev det inte.....
 
 
Det andra kortet från samma kväll.
Variation på samma tema.
 
Glad Påsk önskar jag dig nu!
Ha en härlig påskdagskväll
och njut av annandagen också
(en av de två som vi har kvar ;-)  ).
Var rädda om varann!
Påskkram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Två så fina påskkort med härliga papper och dekorationer:))
Hoppas ni hade en lugn och skön påsk:)

Må så gott
Kramizar Marie

2017-04-21 @ 18:20:06
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0