13 augusti -17 Härlig cykeltur...

.... på det här kortet,
precis som i sommar (ja, flera turer...)
 
Hade ett färglagt motiv låg i min mapp
och det är alltid så svårt att hitta 
lämpliga mönsterpapper då.
Gick lös på spillpappershögarna igen
och sen tog jag fram de tagsdies
jag fick av Åsa i födelsedagspresent.
 
 
Älskar den här stämpeln av MoManing!
Jag har färglagt den med akvarellfärger.
 
 
Byggt upp lager på lager med 
distanskuddar igen som vanligt
och böjt hörnen lite över skaftet på min virknål.
Hittade en cykelcharm i mina gömmor
som fick sin plats här.
 
 
Insidan
 
 
Baksidan
 
Inget matchande kuvert idag - spillbitarna
var alldeles för små ;-)
 
Räknar ner dagarna till Bollnästräffen nu.
Bara 5 dagar kvar!!
Hoppas du också har nåt roligt att se fram emot!
 
Idag vaknade vi till regn och 10 grader,
blåsigt, kallt och ruggigt
och det kändes som om hösten kommit...
Sen blev det en riktigt solig och varm dag!
Typiskt augusti!!
 
Ha det gott! 
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Agneta N

Underbart kort i vacker färgkombination 😍

2017-08-13 @ 22:58:26
Postat av: Therese

Fantastiskt fint kort! Cykeltanten är underbar tycker jag :)
Kramar

2017-08-14 @ 09:53:07
Postat av: Ann-Marie

Nä nu är hon allt ute och cyklar, men hon gör det bra. Härlig stämpel! Sen som alltid får du ju till det med färger och små detaljer!

XOXO

2017-08-17 @ 00:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0