4 augusti -17 Lifta eller inte lifta......

.... det är frågan!
Köpte Ett Trykk nr 3, som utlovade "massor med inspirasion"
och det fick jag ju verkligen!
Satt och bläddrade i den
vid mitt kortmakarbord i Björkebo
och såg ett helt ljuvligt kort
av Elin H. Venge fra Oslo.
 
Framför mig låg ett gäng cardstockremsor
som blivit över efter mina senast tillverkade kortstommar
och tänk, de hade nästan samma färger
som cardstockremsorna på Elins kort.
 
 
Kunde faktiskt inte låta bli att lifta!
Så här nära en kopia har jag nog aldrig kommit ;-)
Det magiska och nästan otäcka var
att t o m sparade utstansade hjärtan
låg färdiga där, precis framför näsan på mig
i locket på en liten öppen plåtask!!!
 
Har inte hunnit göra nån insida 
eller baksida än,
och kuvert är det ju inte fråga om i det här fallet.
 
Äras den som äras bör:
Idén är helt Elins,
hennes kort finns alltså i Ett Trykk nr 3 2017.
Jag tycker verkligen
att du ska kika in i hennes blogg!!
Där finns såå mycket fint!!
Klicka HÄR så kommer du direkt dit!
 
Dagens bilresa ner till Stockholm
hör till de jobbigare jag varit med om.
Det formligen hällregnade
det mesta av vägen
och var dessutom massor med trafik.
Nu är vi i alla fall framme 
i vår lilla lya.
Ska bli roligt med några dagar här!
 
Hoppas du har det gott där du är!
Var rädd om dig och de dina!
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Titti

Jättefint , kul att hitta så man får till det så fint
Fina färger och fina detaljer.
Kram från Titti

2017-08-04 @ 22:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0