3 december -17 50-åring i familjen idag....

.... och självklart blev det ett kort.
 
 
Det är Åsas Magnus som fyller år
och vi firade honom
(efter hans önskemål) redan igår.
Grönt och guld är dagens tema,
eftersom Magnus är en naturälskare
och vi tycker att han är guld värd.
 
Mönsterpapperen är från Fabscraps
och heter Timeless travel reed
och Victoria's balloon.
 
 
Stansade lite "spets" i guld och grönt
att ha i glipan mellan de rullade papperen.
Jag tyckte att det var lite "manligare"
än att, som jag tidigare gjort, sätta dit vanlig spets.
 
 
Kortets insida med samma papper.
Bakom cirklarna
har jag stuckit in en tag
där det står vilken present Magnus får.
Han ska själv få vara med och välja,
så att han får precis det han vill.
 
 
Enkel baksida som vanligt.
Idag blev det inget kuvert
eftersom kortet överlämnades
direkt till Magnus
(och också för att papperet inte räckte förstås. ;-)  )
 
Idag är det ju 1:a söndagen i advent
och jag, som inte gillar att ta ut julen i förskott,
har satt fram adventsstakar 
och Kjell har hängt upp adventsstjärnan.
Sen har vi varit en promenad på julskyltning i stan,
kollat på julbocken
och lyssnat på "Hälsingejul" med Salene, Åsa Jinder
och Bengan Jansson m ed flera.
En härlig dag alltså - MEN
jag saknar SNÖ!!!
 
Ha en fin vecka!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så fint kort Magnus fick på sin 50-års dag! Super läckra papper och jätte fint när du rullat dem lite:)jag tror han blev jätte nöjd:)

Må så gott
Kramizar Marie

2017-12-08 @ 13:19:49
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0