13 februari -17 Alla Hjärtans dag imorgon....

... och nu är alla korten färdiga!
Scrapträffen i lördags var verkligen välplacerad!
Här kommer ett av korten
som blev klart då:
 
 
Det läckra blommiga papperet
fanns i min spillpapperslåda,
liksom dett prickiga i hjärtat.
Tagen är gjord med hjälp av "stjärtstansen"
av "kuvertpapperet" som är från Panduro.
 
 
Gillar verkligen det här hjärtat
som är stansat med en die
ur ett set från Sizzix.
Kul att det går att trä i ett band
om man vill.
 
 
With love har jag stansat med Åsas die
(tappade bort pricken över i - måste fixa!)
 
 
Kuvert
 
 
Insidan
 
 
Baksidan - med alla tre mönsterpapperen.
 
 
Kortet och kuvertet - till en av mina kära.
Hoppas du får träffa någon "Valentine" imorgon
på Alla Hjärtans Dag!
Jag hoppas få en liten träff med alla mina kära!
 
Jag blir så glad över era rara kommentarer
både här och på facebook - TACK!
 
Välkommen åter! Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Sååååå läckert Alla hjärtansdag kort, me like:))
vackra papper och hjärt dien var så fin med det rosa bandet:)Kuvertet blev vackert det med:))

Tack för din fina kommentar inne hos mig, blir sååå glad:))

Må så gott
Kramizar Marie

2017-02-14 @ 21:19:33
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0